La inceput de drum...

Iata-ma! Dupa ce am pierdut luni intregi cu configurari de WP si alte site-builduri m-am decis sa aleg metoda cea mai simpla si sa fac un blog.

M-am intrebat "de ce am nevoie de un site complex pentru a posta articole, stiri, tutoriale, explicatii, raspunsuri la nenumarate intrebari si alte chestii interesante peste care am dat de-a lungul vremii?". Raspunsul a fost usor, chiar mai usor decat ma asteptam (habar nu am de ce mi-a luat atata timp): NU am nevoie de site, ci de un blog cat mai simplu. Stiti doar vorba aceea "scurt si la obiect".

Si asa uite-ma aici. Acum sunt decis. Ramane de vazut ce efect va avea asupra lumii acest "proiect".

0 Response to "La inceput de drum..."

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme