Un adolescent vinde pe internet poze cu mama sa goala


Conform Metro.co.uk, Michael, un adolescent de 18 ani din Noua Zeelanda, a primit sarcina de a face curat in carajul familiei. In timp ce isi ducea la bun sfarsit sarcina, tanarul a gasit intr-o cutie poze cu mama sa goala. In loc sa le dea foc, sau sa le puna la loc in cutie, Miachael s-a gandit sa faca bani pe urma lor, postand pozele pe internet spre vanzare.

Titlul postului pe internet este "5 poze cu mama mea goala". Nu aceasta este partea bizara a povestii. Jennifer, mama, a aflat de "afacerea" fiului sau si in loc sa il pedepseasca pe baiat, aceasta i-a dat si alte poze "artistice" cu ea dezbracata spunandu-i doar ca 50 la suta din castig este al ei. "A fost obraznic, dar macar a fost ingenios. Fapta era deja consumata, asa ca nu puteam face mare lucru, decat sa profit de pe urma actiunilor sale. De aceea i-am cerut 50 la suta din castiguri. In plus, am vazut cateva comentarii frumoase despre pozele mele si asta mi-a placut."

0 Response to "Un adolescent vinde pe internet poze cu mama sa goala"

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme