Unde poti asculta muzica legal?

Am gasit un site de curand pe care poti asculta gratuit si legal orice melodie: GrooveShark. Si cand spun orice melodie, chiar la asta ma refer. Am cautat circa 100 de melodii pe care greu si cu multa bataie de cap le gaseam pe internet si pe acest site MINUNE. Le-am gasit imediat. In plus, site-ul arata exact ca un player audio in adevaratul sens al cuvantului.




Melodiile care îţi plac le poţi salva în propria librărie sau le poţi adăuga la favorite. Calitatea sunetului este, de regulă, bună. Mai sunt şi cazuri în care bitrate-ul este mai mic sau volumul melodiei este sub cel normal.

Pe mine m-a incantat foarte tare acest site si de cateva zile incoa, winampul a stat inchis, iar grooveshark-ul deschis. Am scapat si de problema spatiului de pe hard ocupat de mp3-uri si de portabilitatea melodiilor din calculator. Stiu ca oriunde m-as duce, daca am net, pot asculta melodiile mele preferate.

1 Response to "Unde poti asculta muzica legal?"

  1. Anonim says:

    Si cand n`ai net, ce te faci ? :P
    Oricum, sa stii ca m`am entuziasmat cand am dat si eu peste site, m`am gandit ca voi gasi niste melodii pe care le tot caut ... si sa vezi .. ghinion :) - nu le`am gasit. Totusi, link`ul mi se pare foarte util, si imi pare bine ca l`ai recomandat :>

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme