"Cirque du freak" - merge, dar se putea mai bine

Tocmai ce am vizionat mult-asteptatul film realizat dupa primul volum "Cirque du freak" al lui Darren Shaun. Multi spuneau ca o sa fie mai ceva ca "Avatar"-ul, tocmai de aceea m-am uitat la el. Ei bine, pot spune ca este un film dragut, dar nu se compara cu capodopera lui James Cameron. Sa stiti ca ma bucur chiar ca nu se aseamana cu Avatar-ul fiindca, sincer, nu aveam nevoie de inca un film din cauza caruia tinerii emotivi sa cada in depresie si sa se sinucida*.
"Cirque du freak" nu este un film frantuzesc, asa ca nu va speriati (multi cunoscuti se feresc de filmele in franceza... si nu stiu de ce, ca mie imi place aceasta limba).
Va recomand cu incredere filmul, chiar daca nota de pe IMDB nu este chiar asa de mare (6.4). Eu zic ca merita mai mult.



* - am spus mai sus despre copii care au inceput sa isi ia viata din cauza filmului "Avatar". DA, este adevarat. Pana si la noi, in Romania a fost un astfel de caz: o fata din Constanta si-a luat viata dupa ce a vazut filmul la cinema.

"Potrivit ziarului Adevărul de Seară Constanța, mama tinerei susține că aceasta s-a sinucis după ce a văzut producția 3D "Avatar", film care i-a alimentat depresia prin care trecea în urma despărțirii de prietenul ei." (Realitatea.NET)

Parerea mea este ca trebuie sa fii cu adevarat slab de caracter ca sa te sinucizi din cauza unui film, care NU ESTE NICI MACAR TRIST!!!!

0 Response to ""Cirque du freak" - merge, dar se putea mai bine"

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme