French Kiss, emisiunea la care prostia se aduna

Tocmai ma pusesem in pat si voiam sa adorm. Cum nu sunt obisnuit sa adorm de la ora aceasta, am dat drumul radio sa ascult muzica ceva poate..poate asa am sa pot adormi. Inamplator am nimerit de Kiss FM, un post de radio pentru care aveam o oarecare parere buna. 2 minute am ascultat si un tip de 17 ani a intrat pe fir si a inceput sa isi povesteasca marea lui poveste de dragoste pe care a avut-o cu o fata cu 3 ani mai mica. Va dati seama de complexitatea problemelor pe care le-a avut lunga lor relatie de 1 an si jumatate. Trag o linie si concluzionez: cei doi s-au intalnit cand fata avea 12 ani si el 15 ani. S-au iubit de s-au rupt, el a inselat-o, ea i-a dat papucii. El plange dupa ea. Cum sa adormi ascultand una ca asta? Eu, unul ma prapadisem de ras.

Dupa baiatul cu pampers-ul in rucsac a urmat o fetita care avea suzeta la ea, adica o fetiscana de “15 ani juma`” care nu a spus decat “aaa… buna seara… aaaa…aa..aaa.. am 15 ani jumate…ah…ah… nush cum sa incep…ah…ah…ahhh… “, dupa care am inchis radioul. Dupa 20 de minute l-am deschis iar. Un baiat in varsta de 20 de ani de data aceasta. Care era marea sa problema? Pai.. la 20 de ani .. s-a despartit de prietena sa, cu care era de 6 luni, pe care inca o iubeste enorm, fiindca aceasta nu a vrut sa se logodeasca cu el. :) )))

Stau acum si ma gandesc… daca pustii astia au asemenea probleme existentiale, ce sa mai zic de oamenii de zi cu zi care nu stiu cum sa mai faca rost de un ban pentru a-si hranii copiii.

Punctul culminant al serii mi s-a parut scopul emisiunii. Copiii astia, sau, ma rog, ascultatorii suna la Kiss Fm pentru a primi sfaturi de la niste papa-lapte, care nu stiu sa lege doua vorbe cum trebuie, care se balbaie mai ceva ca cei care suna.

Singurul lucru pozitiv din toata emisiunea este vocea uneia dintre gazdele feminine, nu stiu exact care. In afara de vocea sexy a tipei, un alt motiv pentru care a asculta emisiunea nu vad.

0 Response to "French Kiss, emisiunea la care prostia se aduna"

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger | Converted by BloggerTheme